patient (s) need treatment >Heart Theraphy

Vintage and Nature Blog
nurfazlinahumayra:

Manusia .. Tak sempurna .. Tak seperti malaikat yang tidak mempunyai nafsu .. Kita manusia takkan dapat lari dari FITRAH INSANI iaitu meminati orang yg lain jantina daripada kita .. Lagi2 yang remaja2 ni ..
Jangan marah pada fitrah andai kau sudah punya perasaan itu ..Cinta tak pernah salah ..Tapi yang salahnya CARA kita menghandle CINTA tersebut .. Adakah dgn cara couple ? Atau meluahkan melalui perantaraan .. Meluahkan pada Allah .. Pada orang yg kita percayai .. . Sakit menahan rindu ? Apa tu ? Bila kau sudah mula ada rasa cinta .. Rasa rindu akan muncul .. Sama seperti bila kita Jatuh Cinta pada Allah dan Rasul .. tapi rindu pada yang bukan halal sesuatu yang tak baik..sebab sampai satu tahap ia boleh menyebabkab zina hati .. . Hati2 guys ..
Justeru .. Bila timbul je rasa tu .. Allah kan ade  ..luahkan kat DIA ..  . Amalkan doa ” Ya Allah andai benar dia jodohku satukanlah hati kami , andai tidak ya Allah kau jodohkanlah dia dengan insan yang jauh lebih baik dari aku “ . Kita bukan selamanya didunia …jangan pernah meberi harapan ..mahupun usik hati seseorang andai tidak pernah ada niat tuk menikahi .. . Apa2pun jika wujud perasaan ni .. Istighfar ..boleh jadi ianya mainan syaitan .. Tetapi boleh jadi ianya Fitrah sebenar .. Allah kan ade .. Doa ..jangan putus .. Maka dengan itu ..
"Jaga hati untuk yang halal guys" .. . Kejar Cinta Allah sebelum kau sibuk kejar cinta manusia .. .
CINTAILAh 5 PERKARA
Cintakan Allah Cintakan Rasulullah Cintakan Ibu bapa Cintakan Ummah Cintakan kecemerlangan
- Doktor Cinta  -
nurelart:

When you feel sad, just remember this life is just a test.And soon it will be over.When something bad happens to you, or you get hurt Allah will take your bad sins away.Stay strong and to keep steadfast upon the Deen!'For indeed, with hardship will be ease'. Al Quran [94:5]
——————————————————————————————-
Like this page —> https://www.facebook.com/comichatconsultancy?fref=photo

(Source: loves-n)

myfairytaleeverafter:


More?

Shameless Plug: The One, The Second Epilogue

deeplovephotography:

portfolio | flickr | facebook | society6

(via deeplovephotography)

deeplovephotography:

flickr | facebook | society6
deeplovephotography:

Sunset in Qualicum Beach the other night #daaaaamn

"

Gaza terus dibedil parah.

Dan kita?

Masih lemah..

"

- (via nurul-qalbi)

(via annisa-akhir-zaman)

deeplovephotography:

It's been a while since I've wandered through the woods...flickr | facebook | society6
aliamohamadk: